|| Tabata, sova golv och dagens matdagbok ||

Bra dag! 
Startade den med en promenad i redig kyla. 
Jag och Rocky gick en runda och kom hem med frost i skägget. 
 
Dagens gympass var ett pass Tabata.
Jag har hittat en ny träningsfavorit! 
Vi körde Tabata förra veckan också. 
Lätt att variera och otroligt intensivt. 
Ska sätta ihop ett par Tabata-pass själv att köra hemma. 
Fick en sådan kick av det! 
Avrundade passet med yoga och sedan avslappning. 
Jag somnade på min matta, men hann visst inte börja snarka! 
 
Tabata-set! 
 
 
DAGENS MAT
 
Frukost
Smoothie på blåbär, banan och osötad rismjölk.
 
Mellanmål
1 miniskiva fröbröd med smör, kalkon och ost.
 
Lunch
Ugnsstekt kycklingfilé.
1 kokt ägg.
 
Mellanmål
1 minirawboll (10 gram)

Middag:
Broccoli- och tomatomelett på 2 ägg.
Smörgåsgurka.
Citronvatten.
 
Kvällsmat: 
Chiapudding på osötad rismjölk med mango, banan, gojibär och clementin.
Rött te.
 
 
Hittade dessa minirawbollar (10g/st) på ICA för 9,95:-! :) 
 
Jag kunde inte vara nöjdare med dagens matintag. 
Känner mig nöjd, stolt och glad! 
Magen mår primelur! 
Var på jobbmässa med jobbet, och där bjöds det på godis till höger och vänster, men jag höll tassarna i styr.
ICA Kvantum Tranemo var på plats och bjöd på frukt! 
Well done, ICA! 
 
Middagsomelett!